گیربکس شافت مستقیم sew چیست؟

شنبه 14 دی 1398
9:57
sew

گیربکس شافت مستقیم sew چیست؟

در گیربکس شافت مستقیم sew دندانهای چرخ دنده مارپیچ در یک زاویه تنظیم می شوند (نسبت به محور چرخ دنده) و شکل مارپیچ را می گیرند. گیربکس شافت مستقیم sew به دندانها اجازه می دهد تا بتدریج مشبک شوند و از آنجا که تماس نقطه شروع می شود و با پیشرفت درگیری ، در تماس با خط قرار می گیرند. یکی از قابل توجه ترین مزایای گیربکس شافت مستقیم sew نسبت به چرخ دنده های چرخشی ، سر و صدای کم ، به ویژه در سرعت های متوسط تا زیاد است. همچنین ، با گیربکس شافت مستقیم sew ، چندین دندان همیشه در مش هستند ، به این معنی که بار کمتری روی هر دندان جداگانه قرار می گیرد. این امر در گیربکس شافت مستقیم sew باعث انتقال نیروها از دندان به دندان دیگر نرم تر شود ، به طوری که ارتعاشات ، بارهای شوک و سایش در گیربکس شافت مستقیم sew کاهش می یابد.

بارهای محوری تولید شده توسط گیربکس شافت مستقیم sew را می توان با استفاده از چرخ دنده های دو مارپیچ یا هیرینگبون مقابله کرد. این ترتیب ها دارای دو چرخ دنده مارپیچ با دست های مخالف هستند که به عقب سوار شده اند ، اگرچه در واقعیت آنها از همان چرخ دنده ها ساخته می شوند. (تفاوت این دو طرح در این است که دنده های مارپیچ دوبل دارای یک شیار در وسط ، بین دندان ها هستند ، در حالی که چرخ دنده های شاه ماهی وجود ندارد.) این ترتیب نیروهای محوری را در هر مجموعه از دندانها لغو می کند ، بنابراین می توان از زاویه های مارپیچ بزرگتر استفاده کرد. همچنین نیاز به یاتاقان های رانش را برطرف می کند.

مزایا گیربکس شافت مستقیم sew

علاوه بر حرکت نرم و صاف ، قابلیت سرعت بالاتر و صدای کمتری ، مزیت دیگری که گیربکس شافت مستقیم sew بیش از چرخ دنده های چرخشی ارائه می دهند ، قابلیت استفاده با شفت های موازی یا غیر موازی (متقاطع) است. چرخ دنده های حلزونی با شفت های موازی به همان زاویه مارپیچ احتیاج دارند ، اما دستهای مخالف (یعنی دندانهای راست دست در مقابل دندانهای چپ دست).

گیربکس شافت مستقیم sew چگونه کار می کنند؟

در هنگام استفاده از گیربکس شافت مستقیم sew ، گیربکس شافت مستقیم sew می توانند از یک دست یا یک طرف مقابل باشند. اگر چرخ دنده ها دارای دست های یکسان باشند ، مجموع زاویه های مارپیچ باید با زاویه بین شفت ها برابر باشد. متداول ترین نمونه این گیربکس شافت مستقیم sew متقاطع با شفت های عمود بر (یعنی 90 درجه) است. هر دو دنده دستی یک دست دارند و مجموع زاویه مارپیچ آنها برابر با 90 درجه است. برای تنظیمات با دست های مخالف ، تفاوت بین زاویه های مارپیچ باید با زاویه بین گیربکس شافت مستقیم sew برابر باشد. گیربکس شافت مستقیم sew متقاطع ، قابلیت انعطاف پذیری را در طراحی ایجاد می کنند ، اما تماس بین دندانها از تماس خط به تماس نقطه نزدیکتر است ، بنابراین از توانایی های نیروی کمتری نسبت به طرح های موازی گیربکس شافت مستقیم sew برخوردار هستند.


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت sewco است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]